piątek, 13 lipca 2012

Kotlety z bobu

Dla osób lubiących bób, to danie będzie danie idealne! Ja lubię bób, więc z przyjemnością przyrządzałam tę potrawę...



Składniki:
700g młodego, łuskanego bobu
pół szklanki posiekanych orzechów włoskich
2-3 łyżki bułki tartej
1 łyżka mąki ziemniaczanej
pęczek koperku
2 jajka
sol, pieprz
oliwa

Bób ugotować w osolonej wodzie i połową kopru, ostudzić, obrać ze skórki, rozgnieść widelcem, utrzeć z mąką ziemniaczaną, usiekanymi orzechami i koperkiem. Wbić jajka, dodać sól, pieprz i bułkę tartą. Zwilżonymi w wodzie rękoma wyrabiać małe kotleciki, smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron  na zloty kolor. Potrawę wzbogaci sos koperkowy lub pomidorowy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi Cię gościć na moim blogu. Jestem wdzięczna za wszelkie wpisy i cieszą mnie blogowe znajomości.
Życzę przyjemności w dalszej podróży w sieci:)